12
The Bookcase
 
 
Bakkers E. en Heylen L., Projectwerk, een opening naar de werkelijkheid (2001)
Berg van den R en Vandenberghe R., Wegen van betrokkenheid (1995)
Block P., Het antwoord op Hoe? Is Ja (2002)
Camp P. en Erens F., De gekookte kikker (2003)
Csikszentmihalyi M., Flow, psychologie van de optimale ervaring (1999)
Dochy F., Heylen L., Mosselaer vd H., Coöperatief leren in een krachtige leeromgeving (2000)
Dochy F., Heylen L., Mosselaer vd H. Assessment in onderwijs (2002)
Depuydt A., Deklerck J. en Deboutte G., Verbondenheid als antwoord op de-link-wentie? (2001)
Galan de K., Trainen, een praktijkgids (2003)
Gendlin, E.T. Focussen; gevoel en lijf (1981)
Goleman, D. Emotionele intelligentie (1996)
Knoope M., De creatiespiraal, natuurlijke weg van wens naar werkelijkheid (1998)
Kok J., Talenten transformeren, over het nieuwe leren en nieuwe leerarrangementen (2003)
Laevers F. en Depondt L., Ervaringsgericht werken met kleuters in het basisonderwijs (2004)
Laevers F., Heylen L. en Daniels D., Ervaringsgericht werken met 6- tot 12 jarigen in het basisonderwijs (2004)
Laevers F., Loock v. L en Peeters A., Contractwerk, een soepele weg naar differentiatie (1998)
Maturana H. en Varela F., De boom der kennis (1989)
Meerdink J., Vraag het de leerlingen (2001)
Meerdink J., Verbeter-meter, in gesprek met leerlingen om de basisschool te verbeteren (2003)
Meerdink J., De tafel van tien van de nieuwe school (2004)
Ofman D., Bezieling en kwaliteit in organisaties (1992)
Ofman D., Kernkwaliteiten van het kwadrant (1999)
Stevens L., Overdenken en doen (1997)
Stevens L., Zin in leren (2002)
Stevens L., Zin in school (2004)
Verbiest E., Samen wijs (2004)
Westendorp G., De spraakmakers, van pratende aap naar bewust denkende mens (2004)
Wild R., In vrijheid leren (1994)
Wild. R., Kwaliteit van leven voor kinderen en andere mensen (2002)
 
 
And all publications from CEGO.: www.ervaringsgerichtonderwijs.nl
 
 
 
 
 
Previous: Chapter 11
Next: Chapter 13